PARODONTOLOGIE

Léčba zánětu dásní, paradentózy

Parodontologie je specializovaný obor záchovné stomatologie zabývající se léčbou zánětu dásní, paradentózy.
Parodontitis/paradentóza (onemocnění dásní) se může objevit již u dětí a mladistvých. Nicméně, chronická parodontitis je obvykle problémem dospělých jedinců. U kuřáků je vznik paradentózy mnohonásobně vyšší než u nekuřáků.

Příčina vzniku paradentózy

Příčinou vzniku parodontitidy jsou mikroorganismy, jejichž množení podporuje přítomnost plaku a zubního kamene v ústech.
Parodontitida (parodontóza) se projevuje krácením dásní, jejich ustupováním a nepříjemným zápachem z úst. V pokročilém stádiu dochází k viklání zubů a jejich uvolnění. Konečným stádiem je ztráta zubů.

NAPLÁNUJTE SI SVOU NÁVŠTĚVU U ZUBNÍHO LÉKAŘE NYNÍ.

FORMULÁŘE PRO PACIENTY

Formulář, který vyplňuje každý nový klient si můžete stáhnou, vytisknout a vyplnit v klidu doma a ušetřit si tak čas při jeho vyplňování na naší recepci.

POJIŠTĚNÍ

Nechceme být omezováni zdravotními pojišťovnami v tom, co nabízíme našim pacientům. Chceme provádět kvalitní ošetření s použitím kvalitních materiálů. České zdravotní pojišťovny totiž neproplácejí jinou než solidární péči a její standard není vždy podle Vašich představ. Nemáme proto uzavřenou smlouvu s žádnou českou zdravotní pojišťovnou.

MOŽNOSTI PLATBY

Platby lze provézt hotově nebo kartou, v některých případech bankovním převodem.

Werichova 1145/23

150 00 Praha 5