KOMPLEXNÍ STOMATOLOGICKÁ PÉČE

Rodinná zubní ordinace Praha 5

Naše zubní ordinace nabízí komplexní služby ze všech oborů zubního lékařství, jako je záchovná stomatologie, dětská stomatologie, protetická stomatologie a implantologie. Kromě špičkových stomatologických zařízení a vysoce kvalitních materiálů jsou všechny služby poskytovány v komfortním, příjemném prostředí. Noví pacienti jsou vítáni.

ŘEŠÍME

Bolesti zubů

Bolí vás zuby? Navštivte nás! Nejnovějšími diagnostickými metodami zjistíme příčinu bolesti vašich zubů, a co nejšetrněji ji odstraníme.

Strach ze zubaře

Úspěšně léčíme dospělé i dětské pacienty trpící úzkostnými poruchami a strachem ze zubních lékařů (kontrola dentální úzkosti, dentální fobie).

Zlomený zub

Zuby se lámou z různých příčin. Následkem rozsáhlého kazu, rozsáhlé výplně nebo traumatem. U nás navrhneme nejvhodnější řešení.

Paradentóza

Onemocnění dásní (paradentóza) se může objevit již v dětském věku. Nicméně, chronická parodontitida je obvykle problémem u dospělých jedinců.

Křivé zuby

Příčiny nerovných zubů mohou být různé. Dají se však napravit. Ke srovnání křivých zubů a jejich postavení ve vztahu k optimálnímu skusu chrupu se používají zubní rovnátka nebo také ortodontická rovnátka.

Zubní kazy

Zubní kaz je infekční onemocnění které poškozuje různé tkáně zubu. Příčiny jsou různé, ale hlavní je plak. Léčba zahrnuje šetrné, bezbolestné odstranění zubního kazu a následnou opravu estetickou výplni.

Skvrny na zubech

Skvrny může způsobit konzumace zabarvujících potravin a nápojů, začínající zubní kaz, kouření, úraz nebo antibiotika v dětství. Skvrny na zubech se dají odstranit profesionální dentální hygienou, bělením nebo estetickou výplní.

Chybějící zuby

Ať už vám chybí zub z jakýchkoliv příčin, zhotovíme vám náhradu, dřív než dojde ke sklonu či posunu ostatních zubů a narušení celého skusu. Nejčastější druh náhrady je implantát nebo můstek.

Vstupní vyšetření dospělý

1.500 CZK

Moderní zobrazovací metodou DiagnoDent, včetně 4 RTG snímků

Vstupní vyšetření dítě

600 - 800 CZK

Dle věku

Kompozitní (bílá) výplň

1.500 - 2.800 CZK

Metalokeramická korunka

9.000 CZK

Celokeramická korunka

10.000 - 12.000 CZK

Korunka na implantát

16.000 - 25.000 CZK

Po vstupním vyšetření je pacientovi předán léčebný cenový plán.

Ceník dentální hygieny

MOŽNOSTI PLATBY

Platby lze provézt hotově nebo kartou, v některých případech bankovním převodem.

POJIŠTĚNÍ

Nechceme být omezováni zdravotními pojišťovnami v tom, co nabízíme našim pacientům. Chceme provádět kvalitní ošetření s použitím kvalitních materiálů. České zdravotní pojišťovny totiž neproplácejí jinou než solidární péči a její standard není vždy podle Vašich představ. Nemáme proto uzavřenou smlouvu s žádnou českou zdravotní pojišťovnou.

OBJEDNEJTE SE

Werichova 1145/23